استاد پناهیان / یادداشتهایی از سخنان استاد پناهیان و ...

گزیده ی از سخنرانیهای استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان (صوتی ، تصویری، نوشتاری) Panahian

استاد پناهیان / یادداشتهایی از سخنان استاد پناهیان و ...

گزیده ی از سخنرانیهای استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان (صوتی ، تصویری، نوشتاری) Panahian

موسسه بیان معنوی

درباره وبلاگ

استاد پناهیان / یادداشتهایی از سخنان استاد پناهیان و ...

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

رَّبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّی مِن لَّدُنکَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا / پروردگارا مرا در هرکار صادقانه واردکن وصادقانه خارج نما وازسوی خود سلطان ویاوری برای ماقرار ده.
رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَیَسِّرْ لِی أَمْرِی وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِی یَفْقَهُوا قَوْلِی / پروردگارا سینه ی مرا گشاده دار و کار مرا بر من آسان گردان و گره از زبانم بگشای تا سخنان مرا بفهمند.
-------------------------------------------
به امیدآنکه مقدمه سازان ظهورحضرتش باشیم
-------------------------------------------
لطفا در معرفی این وبلاگ به دوستان همت کنید.
شهید علمدار :
برای بهترین دوستانتان آرزوی شهادت کنید.
----------------------------------------------
لطفا با وضو معارف اهل بیت را مرور کنید.
-------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۱، ۰۸:۲۵ ب.ظ

۴

یادداشت 107 : فرصتها را دریابیم

دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۱، ۰۸:۲۵ ب.ظ

یادمه استاد شاید حدود 10 سال پیش میفرمودند:

دنیا 3 تا چشم برهم زدن است ،

با یک چشم برهم زدن 20 سالته ،

چشم برهم زدن دوم 40 سالته ،

و یک چشم برهم زدن دیگه تا ملاقات خدا باقیست.

اگر باور نمیکنید بروید از مسن ترها بپرسید.

نظرات  (۴)

۲۱ تیر ۹۱ ، ۱۲:۱۴ من یک مسافرم
 سایت بیان معنوی همین جاست
نام دامنه که مهم نیست
مهم میزان فعالیته این وبگاه به نحو احسن داره انجام میده، خدا رو شکر
در مورد زندگی هم حقیقت رو فرمودند استاد پناهیان
من در آستانه سی سالگی هستم
۲۰ تیر ۹۱ ، ۰۹:۰۵ سید عباس گمنام
 اما انگار مسئولینش انگار نه انگار ...
بگین اگه نمیتونن ما انجام بدیم ...؟
 سلام... ببخشید اگه ممکنه سایت بیان معنوی زودتر فعال بشه ...ممنون...التماس دعا
پاسخ:
بنده هم دعا میکنم و به مسئولش بارها سفارش کردم.
۲۰ تیر ۹۱ ، ۰۷:۵۸ س. ابراهیمی
 سلام .... خدا رو شکر که زمین و آسمون رو میبینم که دارن به عمو پناهیانم کمک میکنن...راسته که میگن اگه برای خدا بلند شی و تلاشت رو برای اسلام عزیز بکار بگیری خدا همه رو به کمکت می فرسته ...!

آقای رئوفی بزرگوار .. خدا شما را از خشنودکنندگان حضرت مهدی (عج) قرار دهد و به شما بهترین پاداشی که به بهترین بنده ش عطا کرده بدهد ... التماس دعا.... اگه میتونین عمو رو ببینین سلام من رو به ایشون برسونین ... عمو من رو از بد جایی در آورده ... میدونم خیلی خدا عموم رو دوست داره .... به ایشون میگین که برای من دعا کنند ...گرچه میدونم حتی برای من هم دعا میکنند...
پاسخ:
باسلام / از لطف شما سپاسگزارم ، خوب است بجای کلمه عمو از کلمه استاد استفاده کنید. التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی