استاد پناهیان / یادداشتهایی از سخنان استاد پناهیان و ...

گزیده ی از سخنرانیهای استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان (صوتی ، تصویری، نوشتاری) Panahian

استاد پناهیان / یادداشتهایی از سخنان استاد پناهیان و ...

گزیده ی از سخنرانیهای استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان (صوتی ، تصویری، نوشتاری) Panahian

موسسه بیان معنوی

درباره وبلاگ

استاد پناهیان / یادداشتهایی از سخنان استاد پناهیان و ...

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

رَّبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّی مِن لَّدُنکَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا / پروردگارا مرا در هرکار صادقانه واردکن وصادقانه خارج نما وازسوی خود سلطان ویاوری برای ماقرار ده.
رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَیَسِّرْ لِی أَمْرِی وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِی یَفْقَهُوا قَوْلِی / پروردگارا سینه ی مرا گشاده دار و کار مرا بر من آسان گردان و گره از زبانم بگشای تا سخنان مرا بفهمند.
-------------------------------------------
به امیدآنکه مقدمه سازان ظهورحضرتش باشیم
-------------------------------------------
لطفا در معرفی این وبلاگ به دوستان همت کنید.
شهید علمدار :
برای بهترین دوستانتان آرزوی شهادت کنید.
----------------------------------------------
لطفا با وضو معارف اهل بیت را مرور کنید.
-------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۴۵ ق.ظ

۲

استاد : جوانی داشت خودش را تیکه پاره می کرد می‌خواست به من بگوید، خودش را هم اذیت می کرد، نمی‌گفت! گفتم بابا بگو، راحت بگو، گفت حاج آقا اعدام این‌ها نمی‌کنید!!! گفتم بابا اعدام چیه؟ بگو سؤالی به ذهنت رسیده بگو! من نمی‌توانم قبول بکنم خداوند متعال من را مقابل بهشت و جهنم قرار داده، این بهشت، این جهنم! کدامش را می روی؟ اصلا من از هیبت نتراشیده، نخراشیده کسی که اینجوری  با من برخورد بکند می ترسم! اصلا می‌خواهم از این صحنه فرار کنم! داستان انتخاب ما، فدایتان بشوم، داستان بهشت و جهنم نیست!!


مهمانی خوب چیست؟ بیایم آب آلبالو، آب پرتغال، آب انار، چی، چی مثلا چند جور بگذارم مقابل شما، بگویم این چند جور نوشیدنی هست، هر کدام را می‌خواهی میل بفرمایید، این چقدر مهمانی خوبی است! استرسی وجود ندارد، و آدم می‌رود سراغ آن گران ترینی که احیانا کمتر جای دیگر گیرش می‌آید، می‌گوید برویم آن را غنیمت است! مخصوصا خانه حاج آقا هم باشد که دیگر هیچی!!! خب، چقدر با نشاط انتخاب می‌کند آدم! اصلا دستش هم نمی‌لرزد! درست است؟ من فکر می‌کنم خدا، به ما حق انتخاب داده، نه برای بین بهشت و جهنم! حق انتخاب داده برای مراتب بهشت! می گوید ببین یک بهشتی داریم که جهنمی‌های بهشت در آن هستند، آن بهشت، بهشت چه کسانی هست؟ آن بهشت کسانی هست که می گویند ما جهنم نرویم، برویم بهشت، همان پایین مایین‌های بهشت هم برویم جهنم!!! فقط برویم بهشت! شما چون به این‌ها خندید من اجازه می‌خواهم از شما چهارتا ناسزا به این تیپ آدم‌ها بگویم! بگویم؟ نگویم؟ خودتان بگویید! خیلی بی‌مزه هستند! خیلی این آدم‌ها نافرمند! به درد لای جرز می‌خورند! الهی ذلیل بشوند که بهشت خدا را، می گوید که حالا خدا چه بهشتی برایش ساخته، میلیاردها سال نوری بروی نمی‌توانی طبقات بهشت را طی بکنی! مگر به همین سادگی است محله‌هایش مثل همدیگر باشند؟ این تهران درب داغون ما، درب داغون البته از  پایتخت‌های جهان خوشگل‌تر است ها، با شهرهای اروپایی منظورم است، شهرهای اروپایی هیچ، همین تهران این‌طوری را شما نگاه کنید محله آن طرف را با یک کیلومتر فاصله، یک کیلومتر فاصله، سه چهار برابر قیمتش می شود! بهشتی که خدا قرار داده از سید الشهداء هست تا میلیاردها سال نوری بیاییم پایین، این بی‌مزه بی‌مروت می گوید به جهنم همین پایین بهشت هم بیفتیم جهنم نرویم! الهی که همان پایین بهشت هم سوراخ باشد بیفتی در جهنم! چی بگوید آدم؟ چقدر شما بچه‌های خوبی هستید ناراحت می شوید از این‌ها!! اصلا شما عرفانتان سقف اتاق را به هم می‌ریزید!!! واقعا ها! اینکه شما می‌فهمید خب بدی آن‌ها را این خیلی خوب است! من الان این را در اروپا گفته بودم یک ماه بعد می‌خندیدند! گفتم که یک لطیفه گفتم یک هفته بعد خندیدند!!

بعضی‌ها این‌طوری هستند! دین مضطرانه دارند! می‌گوید برای اینکه جهنم نرویم، برای اینکه جهنم نرویم! بابا برای اینکه جای بهتر بهشت بروید! ولمان کن بابا، جهنم، فقط همین پایین!!

انواع نگاه هابه دین-علوم پزشکی ایران-841210




نظرات  (۲)

سلام

لطفا در قالب یک پست یا خبر اطلاع رسانی کنید

بازی ضد اسرائیلی کابوس مرکاوا

مقام معظم رهبری

همه‌ی مؤمنان دنیای اسلام به هر نحو ممکن موظف به دفاع از زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع غزه‌اند .



یک بازی سه بعدی ضداسرائیلی  به نام کابوس مرکاوا  در این زمینه ساخته شده است . و به صورت دانلود رایگان قابل دسترس میباشد

لطفا بازی کابوس مرکاوا را

بصورت یک پست یا خبر در سایت و وبلاگتان معرفی کنید

تا شما هم نقشی در این جنگ نرم داشته باشید


لینک دانلود 1 :

http://www.astroupload.com/do.php?filename=1406962540841.zip

لینک دانلود 2 :
http://uplod.ir/41guztv512cr/KaboseMerkava.zip.htm

من این کار رو بخاطر همدردی با مردم غزه ساختم و هیچ سودی از اون نخواهم برد

در ضمن شما مجاز هستید تصویر موجود در ابتدای بازی را ویرایش کرده و کل بازی در در هرنقطه آپلود کرده و اطلاع رسانی کنید
شما مجاز هستید این بازی را حتی در قالب سی دی به فروش برسانید
با تشکر
اطلاعات بیشتر
KaboseMerkava.blogfa.com

خدا قوت 
مفىد بود ممنون 
موفق باشین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی