استاد پناهیان / یادداشتهایی از سخنان استاد پناهیان و ...

گزیده ی از سخنرانیهای استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان (صوتی ، تصویری، نوشتاری) Panahian

استاد پناهیان / یادداشتهایی از سخنان استاد پناهیان و ...

گزیده ی از سخنرانیهای استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان (صوتی ، تصویری، نوشتاری) Panahian

موسسه بیان معنوی

درباره وبلاگ

استاد پناهیان / یادداشتهایی از سخنان استاد پناهیان و ...

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

رَّبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّی مِن لَّدُنکَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا / پروردگارا مرا در هرکار صادقانه واردکن وصادقانه خارج نما وازسوی خود سلطان ویاوری برای ماقرار ده.
رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَیَسِّرْ لِی أَمْرِی وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِی یَفْقَهُوا قَوْلِی / پروردگارا سینه ی مرا گشاده دار و کار مرا بر من آسان گردان و گره از زبانم بگشای تا سخنان مرا بفهمند.
-------------------------------------------
به امیدآنکه مقدمه سازان ظهورحضرتش باشیم
-------------------------------------------
لطفا در معرفی این وبلاگ به دوستان همت کنید.
شهید علمدار :
برای بهترین دوستانتان آرزوی شهادت کنید.
----------------------------------------------
لطفا با وضو معارف اهل بیت را مرور کنید.
-------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۴۱ ق.ظ

۳

نمک - شکر - هروئین

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۴۱ ق.ظ

سه ماده سنتتیک سفید خطرناک (هروئین ، نمک ، شکر)؟

یه نون و نمکی هست با هم می خوریم .... یه نون و پنیری ان شاء الله پیدا میشه بفرمایید .... بفرمایید نون و ماستی پیدا میشه در خدمت باشیم...

این ها سیر واژه هایی بود که در تعارف ما مردم ایران زمین همواره وجود داشته است و به مرور زمان از نان و نمک به نان کش دار (پیتزا) آپدیت شده است ولی واقعا چرا مردمان این سرزمین به همدیگر یک سم خطرناک تعارف می کردند و چرا نان و نمک این ماده سمی خطرناک پایه ثابت غذای اولیای دهر از انبیاء تا اوصیاء بوده است آیا آنان به علوم وحیانی ضرر این ماده را نمی دانستند یا وحی آن زمان آپدیت نبوده است ؟ آیا حضرت امیر المومنین (ع) که باب العلم هستی بود نمی دانست که نمک چقدر مضر است و بدان خو گرفته بود ؟ البته حق با شماست چون آن زمان هنوز پایان نامه دکتری فلان دانشمند در مورد مضرات نمک ارائه نشده بود و یا اینکه چون اینترنت نبوده است آن حضرت تعداد 222000 نتیجه جستجوی جناب گوگل را در مورد کلمه (مضرات نمک) مشاهده ننموده است .

به عنوان نمونه به  دیدگاه های طب اسلامی در مورد نمک  توجه کنید :

پیامبر خدا(ص) : خداوند به موسی بن عمران وحی کرد که : با نمک ، آغاز کن و با نمک ، پایان ده ؛ چرا که درمان هفتاد درد در نمک است و کمترین این درد ها دیوانگی ، جذام ، پیسی ، گلو درد ، دندان درد و شکم درد است (بحار الانوار ، ج66 ، ص 398 ، حدیث 21)

امام علی (ع) : هر کس غذای خود را با نمک آغاز کند ، هفتاد درد و درد های بسیار دیگری که کسی جز خداوند آنها را نمی داند از وی دور می شوند .(الخصال ، ص 623 ، حدیث 10)

امام صادق (ع) : هرکس بر نخستین لقمه از غذای خود نمک بپاشد ، نمش ( کک مک)صورت او از میان می رود .(کافی ، ج 6 ، ص 326 ، حدیث 8).

و نیز به به دیدگاه طب سنتی ایرانی اسلامی در مورد نمک توجه نمایید :

«...موافق اقوال حکمای طبیعیین ملطف  و محلل ....و دافع عفونات اخلاط و گدازنده اخلاط جامده ...نیکو کننده رنگ رخسار و مصلح اغذیه بارده و نیکو کننده طعم اطعمه و بقول و حبوب تفه و حموضات و لحوم و امثال اینها اند و بعضی در اخراج خلطی خاص قوی‌تر از غیر آنست ... مجموع آنها مسهل بلغم و سودا و ماء اصفر و رافع رطوبات لزجه و سدد و تخمه و فساد طعام و مشهی و بعض اقسام آن در اخراج خلطی خاص اقوی از قسمی دیگر و همه غاسل امعا و معین بر قلع سودا از اقاصی بدن و رافع بدمزگی اطمعه و مانع حدوث جذام‌اند ... (مخزن الادویه – حکیم عقیلی خراسانی – ذیل ماده ملح )».

الغرض ؛

حتما شما نیز این جمله معروف خیلی خیلی علمی را شنیده اید که : سه ماده سفید هستند که خطرناکه حسن ... هروئین ، نمک و شکر . این جمله که بر اساس آخرین تحقیقات فوق علمی دانشمندان غربی و ایضا جوگیران شرقی و ایضا گرامافون های دانشگاهی داخلی هر روز در رسانه های مختلف کشور فریاد زده می شود در اصل بر اساس ساختار کابالایی ابلیس رجیم طراحی و پیاده شده است.

تشکیلات کابالا بعد از ظهور اسلام با یک مشکل اساسی مواجه شد و آن یک دین همه فن حریف بنام اسلام بود که حتی در جزئی ترین مسائل حفظ الصحه نیز دستور و توصیه ای را مقرر کرده بود که این خود یک سد بزرگ دربرابر کاهش و نابودی جمعیت جامعه مسلمین بود . پیامبر رحمت برای عدم مراجعه مسلمانان به پزشکان یهودی توصیه هایی را به آنان فرمود که همین امر موجب کاهش رونق کسب و کار پزشکان یهود گشت و آنان نیز شکایت خود پیش رسول الله بردند و کذا ...

یکی از توصیه های حضرت رحمت للعالمین ، تاکید به مصرف نمک این ماده پر خطر! و مضر بود که دانشگاههای علم پرور امروزی اثبات می کنند که علوم مبتنی بر وحی چقدر عقب مانده و بیهوده می باشد به هر روی پیامبر عظیم الشان ما با یکسری دستورات ساده ما را واکسینه می نمود و از آن جمله خوردن یک مقدار نمک قبل از غذا و بعد از غذا می باشد . حال بماند که به قول آن پزشک یهودی معاصر که گفته بود شما مسلمانان عجب انسانهایی عجیبی هستید که حرف پیامبرتان را که اول آخر غذا نمک بخورید گوش نمی کنید بلکه دقیقا بر خلاف آن عمل نموده و وسط غذا خودتان را نمک باران می کنید  .

ما در این مقاله می خواهیم اثبات کنیم که این جمله سه ماده سفید خطرناک (هروئین ، نمک ، شکر) کاملا علمی و صحیح و منطبق با تئوری های علمی دانشگاهی است .

هروئین که تکلیفش مشخص است البته اگر فرزندان ناصالح جدید وی مانند جناب شیشه و کراک و غیره بگذارند فرصتی نیز به وی برسد .

 اما نمک ... وما ادرئک النمک (الملح)؟ این پودرتصفیه شده که سوار بر جناب « ید » به دست جامعه مسلمین می رسد یک سم فوق العاده خطرناک است که اولا دور از محضر همه مخاطبان اگر جلوی احشام بریزید نزدیکش هم نمی شوند البته احشام طبیعی غیر ترانس ژنیک و الا این زبان بسته های محصور در اسارت علم ژنتیک نمک که سهل است اگر «هیدروکسید سدیم» هم بدهید شاید بخورند ثانیا اگر آن را بو کنید بویی شبیه به مواد سنتتیک شیمیایی مانند مواد سفید کننده می دهد ثالثا آنقدر بی مزه است که برای شور شدن یک ظرف پلو باید نزدیک یک قاشق مرباخوری نمک بریزید تا طعم شوری را احساس نمایید و همین جاست که جناب فشارخون شما بالا می رود و کم کم دچار بیماری های کلیوی و غیره می شوید و به فکر جناب «دکترسلام» می افتید که فرمود عزیزم نمک جیزه! نخور و شما هم متعاقبا و فی المجلس رگ مسلمانیتان باد می کند و می گویید آقای دکتر پیامبر فرموده نمک دوای هفتاد درد است و دکترجان نیزمی گوید :عزیزجان برادر این حرف غیر علمی است چرا که دانشگاهی که من پدرم درآمده ودر آن مدرک گرفته ام یک استادی داشت که از استاد خودش و او نیز به روایت از استاد خودش و او نیز از جناب استادش که موسس دانشگاه کابالا بوده روایت کرده است که نمک نخورید که شروع هفتاد درد است . الغرض شما نیز همین حالا که زیر تخت اورژانس خوابیده اید به فکر سخنان حکمت آمیز جناب موسس کابالا می افتید و ایضا از کلام پیامبرتان دلسرد می شوید که چقدر پیش آن دکتر ضایع شدم  اما بازهم آن رگ مسلمانیتان باعث می شود که توپ را به زمین دین نیاندازید و همینجور یواشکی از کنار احادیث و روایات بدون اعتماد به آن ها بگذرید اما یواشکی چرا که مشت نمونه خروار است و خودتان نیز تجربه کردید و دیدید که حرف پیامبرتان غیر علمی و عملی بود . البته بعضی دو آتشه ها هم در این مواقع که زیر فشار عقایدشان له می شوند می گویند احتمالا روایت جعلی است و این روال همواره به این صورت طی شده است.

تا بوده چنین بوده و تاهست چنین است     حمام بود گرم و خنک زیرزمین است

البته یک نکته را نیز نباید فراموش کنیم که به دلیل مصرف زیاد نمک های بی نمک در کشور قدرت «شور چشم ها» نیز افزایش یافته است . پس اگر سوره های معوذتین را میخوانید و اثری نمی بینید لطفا به جعلی بودن روایت مظنون نشوید.

واما شکر . شکرسفید  نیز یک محصول سنتتیک استراتژیکی است که باعث می شود کمپانی های تولید داروهای دیابت یک لقمه نان حلال سر سفره زن و بچه هایشان ببرند .چرا چشم دیدن ساده زیستی کارتل های داروئی را ندارید ؟ سربسته بگویم که اگر آه این مظلومان دامنتان را بگیرد دچار دیابت شکری می شوید اما توضیح درباره شکر موجب اطاله نوشتار خواهد گشت پس برای اینکه از موازی کاری بکاهیم مخاطبان محترم را به( این لینک) ارجاع می دهیم که مفید می باشد  .

و من الله التوفیق

زیر نوشت :

شاید بپرسید بالاخره ما چکار کنیم و کدام نمک و شکر را مصرف کنیم ؟ در مورد شکر که همان لینک معرفی شده گویا و وافی است اما در مورد نمک اینکه در طب سنتی بهترین نمک را نمک بلوری معدنی و  نیز نمک دریایی معرفی کرده اند   اگرچه  تبلیغات سوء رسانه های داخلی که خاک و ناخالصی دارد باعث دلسردی برخی گشته است اما خاک و شن فی نفسه اگر حاوی عفونات نباشد که در نمک نمی تواند باشد وارد چرخه هضم نمی گردد ومعمولا از طریق مدفوع خارج می گردد البته امتحانش مجانی است چه اینکه هر روز چند تکه خرده ریزه های شن و ماسه را مخلوط حبوبات وارد شکم مبارک می کنید مهم این است که با مقالات علمی! و به بهانه خاک و شن و ناخالصی شکم های ما را پر از مواد شیمیایی و سنتتیک می کنند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۴
محمد رئوفی

نظرات  (۳)

۰۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۱۲ سلام علی آل یاسین
سلام
بله منظور بنده هم همان ها هستند.
۰۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۴۶ سلام علی آل یاسین
اگر تا حالا دچار جهش ژنتیک حاصل از مصرف این مواد ... نشده  باشیم و یا متولد شده از چنین نسلی نباشیم واقعاً شانس آوردیم!
خدا لعنت کند دشمنان بشریت را که از هیچ چیزی فروگذار نمی کنند! ما هم که...


پاسخ:
دشمن واقعی بشریت صهیونیسم جهانخوار است. نابودیشان آرزوی ماست.
با سلام و ادب.از مطالب وبلاگ بسیار استفاده کردم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی