استاد پناهیان / یادداشتهایی از سخنان استاد پناهیان و ...

گزیده ی از سخنرانیهای استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان (صوتی ، تصویری، نوشتاری) Panahian

استاد پناهیان / یادداشتهایی از سخنان استاد پناهیان و ...

گزیده ی از سخنرانیهای استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان (صوتی ، تصویری، نوشتاری) Panahian

موسسه بیان معنوی

درباره وبلاگ

استاد پناهیان / یادداشتهایی از سخنان استاد پناهیان و ...

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

رَّبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّی مِن لَّدُنکَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا / پروردگارا مرا در هرکار صادقانه واردکن وصادقانه خارج نما وازسوی خود سلطان ویاوری برای ماقرار ده.
رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَیَسِّرْ لِی أَمْرِی وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِی یَفْقَهُوا قَوْلِی / پروردگارا سینه ی مرا گشاده دار و کار مرا بر من آسان گردان و گره از زبانم بگشای تا سخنان مرا بفهمند.
-------------------------------------------
به امیدآنکه مقدمه سازان ظهورحضرتش باشیم
-------------------------------------------
لطفا در معرفی این وبلاگ به دوستان همت کنید.
شهید علمدار :
برای بهترین دوستانتان آرزوی شهادت کنید.
----------------------------------------------
لطفا با وضو معارف اهل بیت را مرور کنید.
-------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۹ ق.ظ

۷

نظرات  (۷)


ای وای نه....!!!

خانم اینجوری قرار نذارید....!!! من اومدنم قطعی نیست...!!! فقط امید دارم که بیام...!!! شما رو سرگردون نکنم!!!!!

آقای رئوفی امکان داره اگه این خانم ایمیلشون رو اینجا قرار دادند؛ برای ایمیلی که من قرار دادم بفرستید؟ (تا شاید بتونم باهاشون صحبت کنم؟)


پاسخ:
پیشنهاد از طرف بنده بودم تا بتوانید همدیگر را پیدا کنید.

دوستانی که به مسجد میروند و «بعد از مراسم ناظر به جمعیت و حواشی اش هستند» ؛ پاسخ دهند:

جمعیت حاضر در مسجد چقدره؟ من میخوام بعداز مراسم؛ خودمو به بی آرتی های(راه آهن تجریش) خیابون ولیعصر-تقاطعش با طالقانی (که از مسجد تا اونجا؛ حدود 2 دقیقه پیاده روی داره) برسونم....  آیا جمعیت به گونه ای هستش که بعداز اتمام مجلس؛ تا اون محدوده(ایستگاه بی آرتی) رو پوشش بدن؛ که من به عنوان یه خانم بتونم در امنیت روانی به ایستگاه برسم؟


پاسخ:
با شماره 66491202 تماس بگیرید تا هماهنگ شود. البته نمیدانیم بی آرتی آن ساعت شب سرویس دارد یا خیر .
۲۵ تیر ۹۲ ، ۰۲:۱۴ التماس دعا

همه ی ما حسرت خورده ها؛ برای همدیگه دعا کنیم... اگه خدا بخواد میشه...

استاد محرم حدود ساعت (فکرکنم) 8 شب جایی برنامه داشتن که بهمون نزدیک بود... خانواده به سختی اجازه دادن پنج شش شبشو رفتم... و هربار هم دیروقت بودن ِ برنامه رو بهم متذکر میشدن..

همه ش خدا خدا میکردم که برای دههء بعد؛ سخنرانی ِ دانشگاه هنرشون (که خیلی ازمون دور بود) رو از دست ندم... جاتون خالی .. فکر کنم هر ده شب رو قسمت  شد و رفتم دانشگاه هنر... در حالی که بعضی وقتها حدود (فکر کنم) 12 شب سخنرانی شروع میشد...

از امام حسین (ع) خواستم... از ته دل خواستم.. بهم داد.... حتی وقتی یه بار از مسافرت برمیگشتیم؛  و خانواده حسابی خسته بودن...مامانم منو برد.. و اونجا به دیوار تکیه داد وخوابید...

برای همدیگه دعا کنیم... میشه.... یه نیم نگاه از صاحب ِ این ماه...

برای هم دعا کنیم..... میشه...

خدایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاااااااااااااا...

سلام
الحمدلله دوستان بیان معنوی صوت این جلسات را در دسترس قرار دادند. خدا خیرشان بدهد!
۲۴ تیر ۹۲ ، ۲۱:۵۱ شاگرد ِ استاد
یعنی الان نویسندهء وبلاگ تصور کردند که ما دلمون نمیخواد بریم؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

ولی ................... وقتی یادم میاد که خدا در دلهای شکسته است؛ کمی قوت میگیرم.....

الهی قربون ِ استادم برم....



ای کاش می شد ما،هم باشیم......

 

سلام
تو را خدا نگاه کن! ما از روی متن خلاصه اش هم می فهمیم که قیمت این جلسه چقدر است به ویژه از روی اینکه خیلی خلاصه است. شما دیگر نمک روی زخم ما نپاش!
انگار همه دنیا دست به دست هم دادند ما را با حسرتی که بد نیست بکشند!
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی