استاد پناهیان / یادداشتهایی از سخنان استاد پناهیان و ...

گزیده ی از سخنرانیهای استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان (صوتی ، تصویری، نوشتاری) Panahian

استاد پناهیان / یادداشتهایی از سخنان استاد پناهیان و ...

گزیده ی از سخنرانیهای استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان (صوتی ، تصویری، نوشتاری) Panahian

موسسه بیان معنوی

درباره وبلاگ

استاد پناهیان / یادداشتهایی از سخنان استاد پناهیان و ...

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

رَّبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّی مِن لَّدُنکَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا / پروردگارا مرا در هرکار صادقانه واردکن وصادقانه خارج نما وازسوی خود سلطان ویاوری برای ماقرار ده.
رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَیَسِّرْ لِی أَمْرِی وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِی یَفْقَهُوا قَوْلِی / پروردگارا سینه ی مرا گشاده دار و کار مرا بر من آسان گردان و گره از زبانم بگشای تا سخنان مرا بفهمند.
-------------------------------------------
به امیدآنکه مقدمه سازان ظهورحضرتش باشیم
-------------------------------------------
لطفا در معرفی این وبلاگ به دوستان همت کنید.
شهید علمدار :
برای بهترین دوستانتان آرزوی شهادت کنید.
----------------------------------------------
لطفا با وضو معارف اهل بیت را مرور کنید.
-------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۳۸ ب.ظ

۰

یادداشت 272 : راه کم کردن بلایا در زندگی

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۳۸ ب.ظ


«وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِّنَ الْخَوفْ»


نترس آقا !

اگر نترسی، کلّی از بلاها کاهش پیدا می‌کند.


دوم : استغفار عزیز من! بلا را کاهش می‌دهد- یک عرق‌خورِ چاقوکشِ دزدِ نمی‌دانم بی‌همه چیز جنایت‌کار، می‌رود درِ خانۀ خدا چه‌جوری می‌رود؟ سرش را می‌اندازد پایین، اصلاً حرف نمی‌زند، می‌گوید: آقا! من چه بگویم؟ من چه بگویم؟ او چه‌جوری می‌رود، تو هم همین‌جوری برو پیش خدا، خدا خیلی بهت نگاه خواهد کرد.

از شما می‌خواهم  از دو ‌تا موضوع استغفار کنید. یک؛ از کلیّۀ گناه‌ها و مکروه‌ها و جاهایی که کم گذاشتی. خب حاج‌آقا! دیگر چیز دیگر باقی نمی‌ماند. چرا دوتا چیز دیگر باقی می‌ماند. دو؛ از همۀ کارهای خوبی که کردی. بگو خدایا! ببخش من را، ناچیز بود، بد نیّت بود، بی‌نیّت بود، بی‌ارزش بود. بابا! من این کار را کردم، من دست به دریا بزنم نجس می‌شود، من آن کار را کردم ارزشش می‌آید پایین دیگر. خدایا! نمازهای من را ببخش، خدایا! قرآن خواندن‌هایم را ببخش، مسجد رفتم ببخش. ببین من خیرت را می‌خواهم ها! ببین چه خواهد شد.


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۹
محمد رئوفی

کلید راه

نترسی

بلا

ترس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی