استاد پناهیان / یادداشتهایی از سخنان استاد پناهیان و ...

گزیده ی از سخنرانیهای استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان (صوتی ، تصویری، نوشتاری) Panahian

استاد پناهیان / یادداشتهایی از سخنان استاد پناهیان و ...

گزیده ی از سخنرانیهای استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان (صوتی ، تصویری، نوشتاری) Panahian

موسسه بیان معنوی

درباره وبلاگ

استاد پناهیان / یادداشتهایی از سخنان استاد پناهیان و ...

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

رَّبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّی مِن لَّدُنکَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا / پروردگارا مرا در هرکار صادقانه واردکن وصادقانه خارج نما وازسوی خود سلطان ویاوری برای ماقرار ده.
رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَیَسِّرْ لِی أَمْرِی وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِی یَفْقَهُوا قَوْلِی / پروردگارا سینه ی مرا گشاده دار و کار مرا بر من آسان گردان و گره از زبانم بگشای تا سخنان مرا بفهمند.
-------------------------------------------
به امیدآنکه مقدمه سازان ظهورحضرتش باشیم
-------------------------------------------
لطفا در معرفی این وبلاگ به دوستان همت کنید.
شهید علمدار :
برای بهترین دوستانتان آرزوی شهادت کنید.
----------------------------------------------
لطفا با وضو معارف اهل بیت را مرور کنید.
-------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۱، ۰۶:۱۲ ب.ظ

۲

یا ابا صالح المهدی ادرکنی

این شبکه خبری با توصیف تروریست‌های سوریه که خود را ارتش آزاد می‌نامند به (نوادگان بنی‌امیه)، از آنان خواست تا مقبره و صحن حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) واقع در دمشق را ویران کنند.

یک شبکه تلویزیونی وابسته به آل‌سعود تروریست‌های سوریه را (نوادگان بنی‌ امیه) خواند و از آنها خواست که حرمین سیده زینب و سیده رقیه را تخریب کنند. افراد مسلح همچنین گردان‌های (شمر) و (یزد بن معاویه) را تشکیل دادند.

به گزارش خبرگزاری آنا، شبکه تلویزیونی "صفا" وابسته به جریان وهابیت، خواستار تخریب حرمین شریفین حضرت زینب(س) و حضرت رقیه، بنت الحسین(ع) شد. شبکه صفا وابستگی زیادی به آل‌سعود دارد و در ریاض، قاهره و کویت دفتر رسمی دارد. کارشناسان رسانه این شبکه تلویزیونی را وابسته به دستگاه جاسوسی رژیم سعودی می‌دانند.

این شبکه خبری با توصیف تروریست‌های سوریه که خود را ارتش آزاد می‌نامند به (نوادگان بنی‌امیه)، از آنان خواست تا مقبره و صحن حضرت زینب کبری ( سلام الله علیها) واقع در دمشق را ویران کنند.

در بیانیه‌ این شبکه آمده است، (ای نوادگان و ای پیروان معاویه و یزید و ای عناصر ارتش آزاد بر شماست که مقبره سیده زینب و سیده رقیه را در دمشق هدف قرار دهید و همه این قبرها را به طول کامل ویران کنید.)

گروه‌های تروریستی سوریه همچنین اعلام کردند که دو گردان موسوم به (یزید بن معاویه) و (شمر بن ذی الجوشن) تأسیس کرده‌اند.

سوریه از ماه‌های اخیر شاهد ورود افراد مسلح به این کشور و ایجاد ناامنی در خط مقدم مقاومت است؛ این تروریست‌ها توانسته‌اند در بخش‌های زیادی از سوریه ناامنی ایجاد کنند. ارتش سوریه نیز در هفته‌های اخیر توانسته است که با قدرت، به مقابله با این گروه‌ها بپردازد.

فتنه شام

یکی دیگر از علائم ظهور که حجم قابل ملاحظه ای از روایات مربوط به نشانه های ظهور را به خود اختصاص داده مسئله « فتنه شام» است.

با توجه به روایات متعدد ، پیش از ظهور منجی عالم بشریت در شام یا همان سوریه امروزی فتنه ای رخ می دهد که به راحتی پایان نمی یابد و هرگاه که امیدی برای پایان آن به وجود آید و در قسمتی آتش فتنه فروکش کند دو باره شعله های فتنه از جای دیگری سر بر می آورد و امید هار ا از بین می برد.

این فتنه و آشوب و هرج و مرج ادامه می یابد تا آنجا که حکومت مرکزی را بسیار ناتوان می سازد تا حدی که از مقابله با ضعیف ترین گروه ها و دشمنان هم ناتوان می شود آنگاه مردم در معرض کشتار و قتل عام و فشار اقتصادی و امنیتی شدید قرار می گیرند و کشور دچار جنگ داخلی شده و نهایتا سه گروه با هم درگیر می شوند که یکی از این سه گروه که فرماندهی آن را شخصی به نام «سفیانی» برعهده دارد بردیگران غلبه می کند او همان دشمن سر سخت حضرت مهدی (عج) به شمار می رود و....

این در حالی است که ما امروز سوریه را در بحرانی می بینیم که به اعتراف خود بشار اسد پس از گذشت حدود یک  سال ونیم هنوز در ابتدای راه خود قرار دارد. اما روایت مربوط به شام: روایت شده که فرمودند: 

«از سه نشانه، انتظار فرج داشته باشید، پرسیدند آنها کدامند؟ فرمود: اختلاف اهل شام در بین خودشان و...»

امروزه اختلاف مردم و گروههای سوری و مقدمات جنگ داخلی در این کشور به وضوح به چشم می خورد.

و باز هم روایت شده که فرموند:  «قبل از ظهور حضرت مهدی (ع) فتنه ای پدید می آید که مردم را سخت در محاصره قرار می دهد، پس مبادا اهل شام را دشنام دهید زیرا مؤ منان حقیقی از آن سامان هستند، بلکه ستمگران آنها را نفرین کنید و خداوند بزودی قضا و قدری از آسمان می فرستد تا آنها را پراکنده سازد بگونه ای که اگر روبهان با آنها درآویزند، بر آنان پیروز می گردند

نظرات  (۲)

۰۲ مهر ۹۳ ، ۱۵:۲۳ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
با درج لینک یا بنر در وبگاه خود ما را یاری نمائید
یاعلی
۰۹ مرداد ۹۱ ، ۱۰:۱۲ من یک مسافرم
 البته خبر جالبی بود، ولی کاش از مسیر اصلی این وبلاگ خارج نشید و مطالب رو یک دست نگه دارید
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی