استاد پناهیان / یادداشتهایی از سخنان استاد پناهیان و ...

گزیده ی از سخنرانیهای استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان (صوتی ، تصویری، نوشتاری) Panahian

استاد پناهیان / یادداشتهایی از سخنان استاد پناهیان و ...

گزیده ی از سخنرانیهای استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان (صوتی ، تصویری، نوشتاری) Panahian

موسسه بیان معنوی

درباره وبلاگ

استاد پناهیان / یادداشتهایی از سخنان استاد پناهیان و ...

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

رَّبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّی مِن لَّدُنکَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا / پروردگارا مرا در هرکار صادقانه واردکن وصادقانه خارج نما وازسوی خود سلطان ویاوری برای ماقرار ده.
رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَیَسِّرْ لِی أَمْرِی وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِی یَفْقَهُوا قَوْلِی / پروردگارا سینه ی مرا گشاده دار و کار مرا بر من آسان گردان و گره از زبانم بگشای تا سخنان مرا بفهمند.
-------------------------------------------
به امیدآنکه مقدمه سازان ظهورحضرتش باشیم
-------------------------------------------
لطفا در معرفی این وبلاگ به دوستان همت کنید.
شهید علمدار :
برای بهترین دوستانتان آرزوی شهادت کنید.
----------------------------------------------
لطفا با وضو معارف اهل بیت را مرور کنید.
-------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۵ ق.ظ

۶

آیا واقعیت ازدواج را میدانیم؟

شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۵ ق.ظ

 

 

نظرات  (۶)

سلام.تو خونه ما همه منتظرن زودتر ازدواج کنم و با وجود این خواسته از طرف بقیه من احساس نیاز شدید به ازدواج می کنم.ولی هرچی دعا می کنم هیچ اتفاقی نمیفته و اگه بیفته از راهیه که باعث کوچک شدنم می شه.من چیکار کنم.....
پاسخ:
سلام - شرایط شما را درک میکنم . تنها توصیه ام سفر به حرم رضوی و ابراز حاجت است.
http://bayanbox.ir/id/6942132160989556135?view&format=mp3
Download link please
خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
الهی فدایشان بشوم! اگر این حرفها را ایشان به ما نگویند ما از زبان چه کسی آنها را خواهیم شنید؟
از اینکه یک از شنونده های حرفهای ایشان هستم خدا را سپاسگزارم.
همیشه به ما زنهار می دهند که: "احمق نباش! " و شده به خاطر همین سلسله کلامهای احمق نباششان بنده شان هستم.
سلام و درود خدا به همه بچه هیاتی ها؛ خدا قوت ؛ خوشحال میشیم یه سری هم به محفل نور بزنید. mahfelenoor.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی