استاد پناهیان / یادداشتهایی از سخنان استاد پناهیان و ...

گزیده ی از سخنرانیهای استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان (صوتی ، تصویری، نوشتاری) Panahian

استاد پناهیان / یادداشتهایی از سخنان استاد پناهیان و ...

گزیده ی از سخنرانیهای استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان (صوتی ، تصویری، نوشتاری) Panahian

موسسه بیان معنوی

درباره وبلاگ

استاد پناهیان / یادداشتهایی از سخنان استاد پناهیان و ...

اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها

رَّبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّی مِن لَّدُنکَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا / پروردگارا مرا در هرکار صادقانه واردکن وصادقانه خارج نما وازسوی خود سلطان ویاوری برای ماقرار ده.
رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَیَسِّرْ لِی أَمْرِی وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِی یَفْقَهُوا قَوْلِی / پروردگارا سینه ی مرا گشاده دار و کار مرا بر من آسان گردان و گره از زبانم بگشای تا سخنان مرا بفهمند.
-------------------------------------------
به امیدآنکه مقدمه سازان ظهورحضرتش باشیم
-------------------------------------------
لطفا در معرفی این وبلاگ به دوستان همت کنید.
شهید علمدار :
برای بهترین دوستانتان آرزوی شهادت کنید.
----------------------------------------------
لطفا با وضو معارف اهل بیت را مرور کنید.
-------------------------------------------

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۵۵ ب.ظ

تصویری 191 : تو خود حدیث مفصل بخوان ...

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۵۵ ب.ظ


   کمتر از 1 دقیقه

رئوفی : به دوستان و بینندگان وبلاگ توصیه میکنم هر طوری شده حضور در جلسات هیئت شهدای گمنام را از دست ندهند،

اگر میخواهید در مسائل روز جامعه اشراف لازم را داشته باشید  حضور دراین جلسه واستماع سخنان استاد را از دست ندهید.

برخی از سخنان استاد در این جلسه  به دلایلی  قابل تکثیر نیست. لذا دوستان را دعوت به حضور در این جلسه مینمایم.

نظرات  (۱۳)

سلام علیکم

میشه آدرس و زمان و روز برگزاری هیئت رو بگید محمد آقا؟؟؟
پاسخ:
هر هفت پنج شنبه شبها ساعت 9.30 میدان منیریه - خیابان فرهنگ - حسینیه قهرودیها 
۰۲ تیر ۹۲ ، ۲۰:۲۵ هما یوسفی
خب ما که اصفهانیم چه خاکی به سرمون بریزیم خاک کربلا خوبه:(
هعی توفیق نداریم که...خدایا بنده اس داری
یا علی
اخوی
کامل نمی گذاری حداقل نصف بگذار
با این 1 دقیقه چه کنم من؟!!

ثوابش را میبریم بعد حسرت-درست
بصیرت و آگاهی و روشن فکری اش را هم به شدت نیازمندیم
سلام محمد آقا استاد هنوز به سوالات در مورد انتخابات پاسخ ندادند ؟ افراد و به خصوص جوانان انقلابی به نظرات ایشون نیازمند اند
پاسخ:
سلام علیکم - بعضی از سوالات را در هیئت شهدای گمنام پاسخ فرمودند اما پاسخ مکتوب و کامل را موسسه بیان ظاهرا در حال آماده کردن میباشند.
سلام
بنده با کلی حساب و کتاب و آماده کردن مقدمات یکی از جلسات را آمدم بخش مداحی را هم ماندم. به یکی از فامیل ها هم که قرار بود حدود همان ساعت از خانه شان راه بیفته زحمت دادم که بیاید دنبالم لطف کرد و آمد.
فردایش به یکی از برادرزاده هایم گفتم که من رفتم فلان هیئت که آقای پناهیان همیشه هستند و هفتگی است(نه برای اینکه من را همراهی کند و مجبور نباشم تنها برگردم. فقط برای این که دوست داشتم تنها خودم بهره نبرم. چند بار هم به او تأکید کردم اگر دوست دارد بیاید.) و این زمانی بود که می شد با مترو برگشت. دو سه بار هم با او آمدم. یک بار دیگر هم تنهایی آمدم با مترو برگشتم و قرار شد کسی دم مترو دنبالم بیاید. و همه اینها را فقط برای سخنرانی بودم و بعد پا می شدم.
در سال جدید هم یک جلسه ای آمدم که ایشان ساعت یک ربع مانده به ده آمدند(فکر کنید من هیچ وقت دیرتر از ده از آنجا بیرون نیامده بودم.) هم مست بحث بودم (درباره ولایت بود.) و هم مانند دیوانه ها هی به ساعت نگاه می کردم بعد از پایان سخنرانی خودم را به مترو رساندم (با کلی توکل و توسل برای طی راه تا مترو!) که گفتند آخرین سرویس را فرستادند رفته. مسئول انتظامات آنجا متوجه حضور من شد و وقتی دید شماره آژانس آنجا را از مسئول مترو گرفتم مانند یک برادر مهربان پیگیری کرد. در آخر هم حسابی پیاده شدیم.
همه این داستان یعنی همه جوره سعیم را کردم و دورادور ننشستم که آقا دیره ما نمی توانیم بیاییم (البته یک سعی دیگر هم کردم که در بخش دلنوشته ها مستند شده ولی مثل این که کارگر نشد.) و الآن دیگر کاری از من بر نمی آید جز غصه خوردن.
پاسخ:
سلام جز دعا کردن براتون کاری از دستم بر نمیاد.
اخوی سئوال کردما ...گل که لقد نمیکنم ../
کاملش رو ندارید؟
پاسخ:
داریم ولی متاسفانه اجازه تکثیر نداریم.
سلام
نه جانم! ما اهل تهران هستیم. تو تهران به این بزرگی وقتی یک جلسه ای آن ساعت از شب برگزار می شود مایی که وسیله نداریم هم محرومیم. دیگر ببینید امثال بنده چقدر حرص می خوریم!
پاسخ:
سلام علیکم - جواب شما نباشه ! ولی بهشت را به بها دهند نه به بهانه / و آن روی این سکه شاید اینطور باشد :
 شاید حرصی که شما از بابت محرومیت از جلسه میخورید ثوابش بیش از کسانی باشد که در جلسه شرکت میکنند.
سلام علیکم
ولی این نعمت برای ساکنین تهران هستش ، ما چه کنیم ؟ به شدت  به این جلسات و سخنرانی ها نیازمندیم .
حسرت این جلسات به دلمان مانده
سلام
چه تیتری انتخاب کردید ...

بله ... واقعا معجزه خدا همین اتفاقاتی هست که در زندگی شاهدش هستیم... که نشانه ی لطف و محبت بی حدو اندازه ی خداوند هم هست

اول فکر میکنیم که چقدر سخته چه اتفاق بدی چه مشکل بزرگی
 یه مدت که می گذره میبینیم نه .... اون اتفاقه باهمه ی تلخیش داره سر منشا بزرگترین اتفاقات خوب و شیرین زندگی ما میشه

من از صبح انتخابات تا عصر از ناراحتی چند بار فشارم افتاد نزدیکای غروب دیدم حالم خیلی بده اون ماجرای دوچرخه ای که استاد می گفتنو گوش دادم ... و چندبار به خودم تذکر دادم  که ناراحتی معنایی نداره وقتی می دونیم خداوند مارو بیشتر از خودمون دوست داره ...

????mish begin che joori mitoonim kode soti va tasviri haro bardarim
پاسخ:
سلام بایستی براحتی بتوانید دانلود کنید اگر مشکلی بود احتمال دارد از سرعت پایین اینترنت باشد، یا برنامه مناسبی برای دانلود نصب نکرده اید.

مثل همیشه فوق العاده بود.

اخوی کاملش رو ندارید؟
۳۱ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۱۴ شاگرد ِ استاد
یه بنده خدایی که همیشه از رهبر و.. بد میگفت

چند وقت پیش -فکر کنم یه روز بعداز اعلام نتایج- اس ام اس زده بود که:

ما هم مطیع رهبریم.... و رهبر را برای خودتان مصادره نکنید.. که مصادره اش عین تمامیت خواهیست... و...........

اصلا بال در اورده بودم...

گفتم ببین... من دوروزه اوقاتم تلخه و.... ولی خدا چه شیرینی ِ خوبی بهم داد...

درسته انتخاب مناسب ِ میلم نبود.. ولی نتایجی میبینم که دل پسنده...


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی